pondělí 21. září 2015

Nová kolekce svetrů od Vincenzo Boretti

Naskladnili jsme novou kolekci klasický pánských svetrů od značky Vincenzo Boretti. Musím se k tomu trochu vyjádřit. Celá kolekce nabízí širší paletu barev od nejoblíbenější černé, přes antracitovou, šedé až k červené, fialové a výrazně modré. Vincezo Boretti si pro nás své zákazníky připravila oproti minulým rokům více inovací. Je lehce užší střih - není tak usedlý, přesto je stále pohodlný. Lem "V" střihu je objemnější a tím tvoří zajímavý designový prvek u klasického svetru. A to hlavní je změna materiálu - dříve se dělali svetry ze 100% bavlny. Musím říct, že jsem byl překvapen, že došlo ke změně a trochu i zklamán. Jsem vyznavačem tradičních materiálů. Nicméně skutečnost mě opravdu velmi překvapila! Materiál je opravdu luxusní!! Na omak si svetr zamilujete hned a už nebudete chtít jiný. Díky příměsi je materiál pružnější a tvarově stálejší. Proto i delším nošení bude stále stejný a budete vypadat stále výborně. Samozřejmě je tím pádem i odolnější vůči oděru a obecně bude mít delší životnost. Souhrn je takový, že nová kolekce svetrů je nejen velmi krásná po designové a střihové stránce, tak i posun v materiálu je velkým přínosem pro kvalitu nošení! Svetry 100% doporučuji;-)
 PÁNSKÝ SVETR VINCENZO BORETTI - TMAVĚ ŠEDÝ PÁNSKÝ SVETR VINCENZO BORETTI - TMAVĚ MODRÝ



 PÁNSKÝ SVETR VINCENZO BORETTI - ŠEDOMODRÁ Pánský svetr Vincenzo Boretti - olivový


3 komentáře:

  1. Nádherné věci, určitě se na tento blog ještě vrátím. Máš super vkus, hodně cením. Kým se prosím inspiruješ? Já se zajímám o švédskou módu a přijde mi, že tohle je hodně podobné přehlídkám, které se konají v hlavním městě. Neměla bys zároveň tip na některou pánskou peněženku?

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj. Já bych chtěla mému mužovi koupit nějaké elegantní hodinky máte zkušenosti s Morellato?

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj. Já bych chtěla mému mužovi koupit nějaké elegantní hodinky máte zkušenosti s Morellato?

    OdpovědětVymazat